تگ های H1 تا H6
نوشته شده توسط : عباسی


تگ های H1 تا H6

 

 

تگ های h1 تا h6

 

در یک برگه وب عنوان هایی که مطالب را در زبان HTML معرفی می کنند  سئو سایت  توسط برچسب های h1, h2, h3, h4, h5, h6 شناسایی می گردند که استفاده کردن از این برچسب ها به دلیل دنبال کردن 2 انگیزه است. اولین دلیل یاری به خوا‌نندگان می باشد تا درک بهتری از آنچه میخوانند پیدا کنند و دیگری نشان دادن اطلاعات موجود در کاغذ به موتورهای جستجو است.

 

نوشته‌ی علمی دارای ربط: تگ H1 : کاربرد تگ H1 و نقش آن در سئو

 

توضیحات متا یا meta description درج توضیحات کلیدی مناسب و تخصصی تاثیری باورنکردنی بر میزان ترافیکی که به سمت تارنما شما جذب می‌شود دارد و موجب افزایش مقام بندی شما درSERP می گردد.

 

استعمال از تگ ALT برای تصاویر

 

 

تگ آلت برای تصاویر

 

 

 

ALT یا برچسب برای یک تصویر در قالب یک متن جایگزین برای تعریف و تمجید کردن مورد تصویر به کار میرود.استعمال از تگ آلت در بهینه سازی نقش بسیار مهمی دارد زیرا این تگ ها به موتورهای جستجو امداد می کند تا تصاویر را با محتوای تارنما دارای ربط کند و بتواند در SERPs به درستی جايگاه بندی نماید.

 

نوشته‌علمی مرتبط: نحوه ی صحیح درج تگ ALT برای تصاویر

 

ارتقاء سرعت لود صفحات در موبایل

 

 

amp

 

 

 

AMP یک نسخه مدل از یک کاغذ وب است که از موادسازنده اکثری درست شده است که سبب ساز میگردد یک شیت وب با سرعت بیشتری بارگیری گردد. نکته ای که در استفاده از AMP برای ما حائز اهمیت می باشد این مورد می باشد که AMP تاثیری بر روی ارتقاء رتبه شما در گوگل ندارد البته بوسیله ی AMP میتوانید افزایش جايگاه بندی برای رقبایتان را از بین ببرید.

 

نوشته‌ی علمی مرتبط : amp چه است؟ آیا شما تارنما خود را با amp منطبق کرده اید؟

 

 

 

Off-page seo یا سئوی خارجی

 

 

سئو آف پیج

 

بهینه سازی off-page به گروه اقداماتی در خارج از سایت گفته می شود که بر جايگاه وبسایت شما در SERPs تاثیر داراست. seo وبسایت در خارج از وب سایت باعث درک موتور جستجو از میزان محبوبت وبسایت شما برای کاربران میباشد. در واقع offpage بوسیله دیگران بر روی وبسایت ما انجام می گردد که در واقع تضمینی بر کیفیت مطالب و صفحه های وبسایت ما از دید کاربران است در حالی که الگوریتم های موتور جستجو و کارداران تاثیر گذار بر رتبه بندی صفحات مدام در اکنون تغییر و تحول می باشد عواملی که بر سئوی خارجی ما تاثیر گذار است از دید متخصصان سئو در این حوزه بسیار حائز اهمیت است و نقش به سزایی در رتبه بندی موتورهای جستجو داراست.

 

ساخت و ساز بک لینک در قلب سئو آف پیج قرار دارد زیرا موتورهای جستجو از بک لینک ها به عنوان نماد ایی از کیفیت محتوا به کار گیری می‌کنند.بدین ترتیب برای دو تارنما با بهینه سازی داخلی یکسان، سایتی که ترازو بک لینک بیش خیس و با کیفیت تری دارااست در نتایج جستجو مقام بالاتری دارد.در حالت کلی ما سه سیرتکامل پیوند داریم که با تمرکز به چگونگی فراهم کردن این لینک و پیوند ها جور بندی میگردند:

 

1-لینک های طبیعی 2-پیوند های دستی ساخته شده 3-لینک هایی که خود به خود ساخت و ساز میشوند.برای آشنایی با چگونگی ساخت‌و‌ساز بک لینک و تولید انواع لینک و پیوند میتوانید مقاله تحت را مطالعه نمایید.

 

مقاله مرتبط: معرفی انواع لینک و پیوند و نحوه ی ساخت و ساز و جایگاه هرمورد از آنها

 

ساخت‌و‌ساز بک لینک شامل آیتم ها و تکنیک های مختلفی است که میتوان به ساخت و ساز بک لینک در شبکه های عمومی یا استعمال از بک لینک های رایگان و غیره اشاره کرد.اما نکته ای که بسیار اساسی می باشد و اهمیت دارد به کارگیری از روندی اصولی و تخصص بالا دراین مورد است که سایت مشمول جریمه از سمت موتورهای جستجو نشود.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: